вторник, 2 юни 2020 г.

Le Livre de la chasse de Gaston Fébus

Nikola Benin

Gaston Phébus, Livre de chasse Ci devise comment on doit aller ...

Traité sur la chasse inspiré notamment des Livres du roy Modus et de la royne Ratio d'Henri de Ferrières
Incipit:  Si commence le prologue du Livre de chasse que fist le comte Febus de Foys, seigneur de Bearn. En non et en l'oneur de Dieu, creatour et seigneur de toutes choses, et du beneoist filz Jhesu Christ et du saint Esperit, de toute la sainte trinité et de la vierge Marie et de tous les sainz et saintes qui sont en la grace de Dieu, je Gaston, par la grace de Dieu, surnommé Febus, comte de Foys, seigneur de Bearn, qui tout mon temps me suis delité par espicial en trois choses, l'une est en armes, l'autre est en amours, et l'autre si est en chasce…
Explicit: …et Nostre Seigneur li fera ses besoignes mieulx qu'il ne sauroit souhaidier, et me pardonner des folies que je li ecris et me commander ses bons plaisirs, les quieulx je suis aparilliez de acomplir touz jours a mon pouoir. Et Nostre Seigneur li doint tant de bien en cest monde et en l'autre comme il meïsmes voudroit.

Няма коментари:

Публикуване на коментар