Никола Бенин
Емоциите представляват мощен инструмент. Ако лидерите се съсредоточат върху това ключово умение за емоционална интелигентност и го подобрят, те могат да създадат безценна пътна карта за себетрансформация и развитие на хората.
№ 1 Как да помогнем на лидерите да променят нагласите си, че вашите хора и вие имате емоции и как най-добре да ги оползотворят?
Разнообразието не е само в хората, а в способността да се приспособява това, което е вътре в хората - техните емоции и чувства.
Това твърдо убеждение, че емоциите трябва да бъдат „оставени на вратата“, преди да дойдат на работа и че те са излишен багаж, трябва да бъде премахнато от мислите и лексикона на всеки лидер и служител.
Лидерите трябва да разберат, че емоцията е универсален език, който ни свързва всички. Ние говорим за dei, няма значение от коя част на света управлявате вашите екипи; всички ние трябва да прегърнем и да говорим общ език, ако искаме да видим нашите хора щастливи и да процъфтяват в културата на компанията.
Емоциите имат много слоеве и днес най-голямото неучене за лидерите е - разбийте мита, че сте стоик и невъзмутим. Не можете просто да добавите повече мрак и обреченост с този уравновесен подход.
Като лидери не е необходимо да бъдете тяхната възглавница и подлакътник, проблемът с това да сте по-малко емоционално интелигентни е, че се създава култура на зависимост и инерция, когато лидерите просто изстрелват отговори, вместо да помогнат на хората си да разберат и регулират емоциите си.
Това е мястото, където лидерът като треньор работи, защото това улеснява приемането и регулирането на техните емоции с уязвимост, състрадание и възприемана съпричастност.
Трябва да бъдем образовани по един критичен аспект - емоциите не работят като регулатор на вентилатор, който можете да намалите, увеличите, изключите или включите. Те са винаги с нас, защото са част от нашия нервно-физически процес.
Мисля, че е важно лидерите да проверяват вашите служители, за да видят как се чувстват, не е нужно да сте „емоционален терапевт“, но техните емоции оказват влияние върху представянето.
EI е умствено умение, което трябва да се преподава на базово ниво, а ако не, тогава трябва да бъде упълномощено, защото ако не можете да поемете контрола върху вашето мислене, тяло, емоции и жизнена енергия, това е загуба на човешки потенциал .
Лидерите трябва да покажат на хората си, че „вие сте по-големи от емоциите си и че вашата емоция не сте вие, а вашият учител се опитва да ви научи на нещо“.
Образователната система в световен мащаб и корпорациите трябва да внедрят EI като част от тяхното академично и работно образование, така че да могат да разбират, приемат, управляват и използват своите емоции и умствени способности като инструменти за функциониране и да поемат отговорността за живота си и добре- същество.
Нашата работа като лидери е да направим хората по-добра версия на себе си. Отвореността към гледане и слушане на трудни емоции генерира отговори, съобразени с ценностите.
№ 1 Как да помогнем на лидерите да променят нагласите си, че вашите хора и вие имате емоции и как най-добре да ги оползотворят?
Разнообразието не е само в хората, а в способността да се приспособява това, което е вътре в хората - техните емоции и чувства.
Това твърдо убеждение, че емоциите трябва да бъдат „оставени на вратата“, преди да дойдат на работа и че те са излишен багаж, трябва да бъде премахнато от мислите и лексикона на всеки лидер и служител.
Лидерите трябва да разберат, че емоцията е универсален език, който ни свързва всички. Ние говорим за dei, няма значение от коя част на света управлявате вашите екипи; всички ние трябва да прегърнем и да говорим общ език, ако искаме да видим нашите хора щастливи и да процъфтяват в културата на компанията.
Емоциите имат много слоеве и днес най-голямото неучене за лидерите е - разбийте мита, че сте стоик и невъзмутим. Не можете просто да добавите повече мрак и обреченост с този уравновесен подход.
Като лидери не е необходимо да бъдете тяхната възглавница и подлакътник, проблемът с това да сте по-малко емоционално интелигентни е, че се създава култура на зависимост и инерция, когато лидерите просто изстрелват отговори, вместо да помогнат на хората си да разберат и регулират емоциите си.
Това е мястото, където лидерът като треньор работи, защото това улеснява приемането и регулирането на техните емоции с уязвимост, състрадание и възприемана съпричастност.
Трябва да бъдем образовани по един критичен аспект - емоциите не работят като регулатор на вентилатор, който можете да намалите, увеличите, изключите или включите. Те са винаги с нас, защото са част от нашия нервно-физически процес.
Мисля, че е важно лидерите да проверяват вашите служители, за да видят как се чувстват, не е нужно да сте „емоционален терапевт“, но техните емоции оказват влияние върху представянето.
EI е умствено умение, което трябва да се преподава на базово ниво, а ако не, тогава трябва да бъде упълномощено, защото ако не можете да поемете контрола върху вашето мислене, тяло, емоции и жизнена енергия, това е загуба на човешки потенциал .
Лидерите трябва да покажат на хората си, че „вие сте по-големи от емоциите си и че вашата емоция не сте вие, а вашият учител се опитва да ви научи на нещо“.
Образователната система в световен мащаб и корпорациите трябва да внедрят EI като част от тяхното академично и работно образование, така че да могат да разбират, приемат, управляват и използват своите емоции и умствени способности като инструменти за функциониране и да поемат отговорността за живота си и добре- същество.
Нашата работа като лидери е да направим хората по-добра версия на себе си. Отвореността към гледане и слушане на трудни емоции генерира отговори, съобразени с ценностите.
Няма коментари:
Публикуване на коментар