вторник, 2 февруари 2016 г.

НИКОЛА БЕНИН. ЛИТЕРАТУРЕН СКАНДАЛ МЕЖДУ МИЛЕН РУСКОВ И БОЖАНА АПОСТОЛОВА

РУБРИКА ЛИТЕРАТУРНИ СКАНДАЛИ



Писателят Милен Русков, автор на романа "Възвишение", изригна в нета срещу "Клуба за спасение на България" на поетесата и издател Божана Апостолова, който се учреди миналия петък в офиса на Розаимпекс в Пловдив.
Ето какво написа Милен Русков на страницата си във Фейсбук, публикуваме коментара му без редакторска намеса:
"Много вече започват да ме дразнят ченгетата от ДС, заедно с крадливите им дечица. По лични причини. Че ми крадат пари. Опасявам се, че това винаги е било решаващ фактор за мен, поради известна безпринципност от моя страна. Но така или иначе, това няма да свърши добре. Това ще свърши с гръм и трясък. Мамка ви и червен боклук!... Лошо е да крадеш пари от мен, свършва зле. За едната или за другата страна, но наистина зле. И няма да им помогнат никакви комитети за защита на България. Ченгесарска измет! Все едно не ги знам до мозъка на костите какви боклуци са!... Викам си: "Чакай да си трая, в края на краищата важното за мен е да си пиша книгите." Но не, няма да ги оставя да ме крадат, както те са свикнали да правят с всички, защото ги мразя и в червата всъщност. Толкова години си трая, че дори и го играя на любезен, а ги мразя и в червата. Това двуличие почва вече да ми тежи непоносимо. Понеже знам какви лицемерни човекобоклуци са тия. Мамка ви ДС-арска! Ще ударите острия камък, честна дума."

Няма коментари:

Публикуване на коментар