вторник, 2 февруари 2016 г.

СКАНДАЛ МЕЖДУ СЛАВИ ТРИФОНОВ И НЕДЯЛКО НЕДЯЛКОВ

 РУБРИКА ОБЩЕСТВЕНИ СКАНДАЛИ



 Слави Трифонов

Недялко Недялков: Чакам Слави Трифонов да дойде и лично да ми каже гадориите в лицето! Да не се плаши, нямам охрана. Ако не дойде той, ще дойда аз!

Самозабравата му е пълна, чувства се безнаказан и недосегаем. С мен се е объркал - не съм Радо Шоу или Лили Иванова

Автор: Недялко Недялков , Дата 11:49 | 29.01.2016

Вчера Слави Трифонов ми изпратил в офиса следното послание:
„Скъпа моя любов, Недялко! Пращам ти Интимохелп, за да не ти мирише вагината, защото така или иначе ще я използвам и искам всичко да е наред! С любов: твой Слави Трифонов“.
Написано е на бланка на фирмата му „Седем осми“, подписът на водещия от Би Ти Ви е саморъчен – вероятно за да не стане грешка, че го праща някой друг. Оригинала съм предал в полицията като веществено доказателство.
Онзи ден получих 20 карамфила с друго послание:
„Недялко, изпращам ти тези 20 карамфила в знак на моята обич. Ще останеш завинаги в моето сърце! Целувки: Слави Трифонов“.
Преди три дни пък, от телевизионния екран, същият се закани:
„Влюбен съм в собственика на ПИК Недялко Недялков. Искам да му кажа нещо лично – Недялко, любов моя, ще те търся, ще те открия и ще те опъна от любов.
С цялата любов, на която съм способен, а аз съм много любовен, и никой и нищо в този свят не може да ме спре да те имам. Недялко, любов моя, пусни си песента на Лили Иванова „От любов да умра” и ме чакай. Или си пусни песента на Васил Найденов „Болката отляво” и си мисли, че болката може да дойде от всякъде. Благодаря ви за вниманието! Имах нужда да споделя това с вас...“
Публикувам това с ясното съзнание, че унижавам и себе си. В същото време е добре читателите да се запознаят отблизо със стила, изказа и маниерите на човека, който в момента инициира референдум за промяна в държавното устройство, претендира за нов морал в политиката, за справедливост, почтеност и който всяка вечер в праймтайма на най-голямата българска телевизия ругае институциите, че са „мафиотски“.
Това е нивото на Слави Трифонов: мутренската символика на „20-те червени карамфила“, които аверите му от ВИС-2 изпращаха на мишените си преди да ги очистят. Плюс просташко-чалгарски закани за „вагини“ и "опъване“.
Самозабравата му е пълна. Толкова не му пука от никого и нищо, толкова недосегаем и безнаказан се чувства, че дори се подписва лично под заплахите си.
Подтекстът: „Къв си ти бе, ще те смачкам, на мен никой не смее да ми скочи, ни власт, ни полиция, държавата е моя, всички ги е шубе от мен. Аз Бойко Борисов го правя на трътка, главния прокурор го правя на пастърма, президента, всички президенти, всички правителства, всички партии, бизнесмени и политици, артисти и певци, и ми се разминава – вече петнайсет години, че с теб ли ще си играя, бе, нищожество…?“
И е напълно прав. Слави Трифонов е недосегаем. Аз поне не се сещам някой от стотиците окепазени в неговото шоу да е възнегодувал публично, да е поискал сметка.
Страхуват се хората, защото Слави Трифонов притежава всичко: абсолютната власт да „размазва“ неудобните от ефира на Би Ти Ви (за него СЕМ и медийната регулация не важат, без значение е и че рейтингът му се срива от месец на месец – няма куражлия директор да му скъса договора, представете си само какъв панаир ще последва!); милиони, за да си поръчва бронирани джипове и въоръжена охрана; тесни и проверени във времето контакти в мутренско-криминалния свят; покровителство от сенчести бизнесмени и паралелни на властта олигархични структури.
Излез му, ако си нямаш работа.
Вчера, например, когато в ПИК оповестихме за заплахите му, почти никой от близките, роднините и приятелите ми не дръзна да позвъни, поне да попита какво става, камо ли да се възмути. Предпочетоха да стоят настрана и да гледат сеир – току-виж бурята и тях ги помела.
А защо всъщност е всичко? Яростта се отпушила след интервю в ПИК с шоумена Ицо Петрофф, който твърди, че Слави Трифонов е гей. Трифонов не отговаря на Петрофф, не завежда дело, а решава да психира колегите в офиса, като провожда мафиотски послания.
Мен не може да ме психира. Само ще ме амбицира. Не съм Лили Иванова, Васко Найденов, Радо Шоу, Володя Стоянов, Вучков, Богдан Томов или друг от озлочестените в шоуто му беззащитни български артисти. И Бойко Борисов не съм. Те нека му мълчат, щом така им харесва.
Като е такъв велик пич, да дойде лично и да ми каже в очите какво мисли, да не ми праща куриери. Чакам го, нямам охрана, не се возя в бронирана кола.
Ако той не дойде, ще дойда аз. За всякакъв са ме обявявали, не и за страхливец и гей. Поне имам деца и семейство. Обратното броене започва.

Източник: http://pik.bg/%D0%BD%D0%B5%D0%B4%D1%8F%D0%BB%D0%BA%D0%BE-%D0%BD%D0%B5%D0%B4%D1%8F%D0%BB%D0%BA%D0%BE%D0%B2-%D1%87%D0%B0%D0%BA%D0%B0%D0%BC-%D1%81%D0%BB%D0%B0%D0%B2%D0%B8-%D1%82%D1%80%D0%B8%D1%84%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B2-%D0%B4%D0%B0-%D0%B4%D0%BE%D0%B9%D0%B4%D0%B5-%D0%B8-%D0%BB%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%BE-%D0%B4%D0%B0-%D0%BC%D0%B8-%D0%BA%D0%B0%D0%B6%D0%B5-%D0%B3%D0%B0%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%B8%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D0%B2-%D0%BB%D0%B8%D1%86%D0%B5%D1%82%D0%BE-%D0%B4%D0%B0-%D0%BD%D0%B5-news476517.html


Недялко Йорданов защи своя син с Отворено писмо

Недялко Йорданов: Лицето Слави да потърси мен!
Поетът защити сина си Недялко Недялков в скандала с Трифонов

2016-01-29 17:06:00

Поетът Недялко Йорданов публикува отворено писмо до Слави Трифонов, с което защити сина си – Недялко Недялков, издател на сайта ПИК, при скандала му със Слави Трифонов. Ето пълния текст:
Два дена подред лицето Слави Трифонов отправя брутални заплахи срещу моя син Недялко - собственик на агенция ПИК, която , заедно с други агенции е публикувала твърдението на известния гей Ицо Петрофф, че въпросното лице в миналото е имало гейски наклонности. Заплахите са директни и изключително вулгарни:
"... Пращам ти Интимохелп, за да не ти мирише вагината, защото така или иначе ще я използвам... "
."..ще те търся, ще те открия и ще те опъна от любов...
"изпращам ти тези 20 карамфила..."
С изпращането на 20 карамфила мафията винаги предупреждава, че ще последва убийство...
Тъй като едва ли ще имам трибуна в неговото предаване, обръщам се към него с това писмо тук, в моите страници.
Предварително се извинявам на всички вас, мои приятели, че ви намесвам в такава гнусотия, но става дума за семейството на моя син и за моите две внучета Тамара и Самуил.

ОТВОРЕНО ПИСМО ДО СЛАВИ ТРИФОНОВ

Господин Трифонов,

Преди да се саморазправяте със сина ми Недялко, трябва да потърсите мен – неговият баща.
В днешно време заканите за физическа разправа и убийство за Вас са ненаказуеми. Вие нямате жена и деца и не си давате сметка какво означава това за моята снаха и моите внучета.
Най-нормалната реакция спрямо твърденията на личността Ицо Петрофф, че сте имали гейски наклонности е да потърсите сметка единствено от Него, Него да дадете под съд и Него да заплашвате с изнасилване, щом това не отговаря на истината.
Фактът, че Вие избягвате да споменете изобщо това име е твърде конфузен за Вас.
Нима сте гузен? Нима се плашите от един публичен диалог с Него и прехвърляте всичко върху агенцията, която си е позволила да публикува Неговите твърдения. А това са направили и други агенции, на които Вие изобщо не търсите сметка.
Всичката си ярост Вие прехвърляте единствено и персонално върху моя син.
Като негов баща аз Ви предупреждавам, че всяка агресия спрямо него аз възприемам като агресия срещу самия мен.




Скандалът между двамата стига до прокуратурата

ЗАРАДИ ЗАКАНИТЕ ЗА СМЪРТ КЪМ ИЗДАТЕЛЯ НА ПИК НЕДЯЛКО НЕДЯЛКОВ
Прокуратурата погна Слави Трифонов

Агенция Монитор - понеделник, 01-02-2016 - 15:52

Софийската районна прокуратура започна предварителна проверка срещу Слави Трифонов във връзка със заканите за смърт му срещу собственика на Агенция ПИК и вестник "Ретро" Недялко Недялков. Информацията беше съобщена от ПИК, а след това потвърдена и от източници от държавното обвинение.
По случая е определен наблюдаващ прокурор. Очаква се магистратите да разпоредят на полицията да снеме обяснение от Дългия. СДВР има 30-дневен срок да разследва случая и да излезе с решение дали гологлавия шоумен ще се сдобие с обвинение. Миналия вторник Трифонов отправи физиологически заплахи към Недялков от ефира на Би Ти Ви, а след това изпрати на адреса на ПИК двайсет червени карамфила - мафиотско предупреждение за предстоящо погребение.

Последва и писмо с подписа на Дългия с нова порция нецензурни обиди. Нервите на Трифонов не издържаха след разкритието на известния рокаджия и хомосексуалист Ицо Петрофф, че има гей наклонности и е поръчвал на Камен Воденичаров млади момчета, които да изпълняват сексуалните му прищевки.

Източник:http://www.monitor.bg/a/view/74920-%D0%9F%D1%80%D0%BE%D0%BA%D1%83%D1%80%D0%B0%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%BF%D0%BE%D0%B3%D0%BD%D0%B0-%D0%A1%D0%BB%D0%B0%D0%B2%D0%B8-%D0%A2%D1%80%D0%B8%D1%84%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B2


Отговорът на Слави Трифонов не закъсня

Слави: Скъпа моя, Недялко! Мутрите обичат до гроб!


Уважаеми зрители, не знам дали знаете, но във вторник, аз публично оповестих чувствата си към собственика на жълтия сайт "ПИК" - Недялко Недялков. С тези думи Слави Трифонов започна вечерното си шоу.
След това продължи: И в петък, със сълзи на очи разбрах, че любовта на моя живот - Недялко Недялков - е подал срещу мен жалба в полицията и прокуратурата. Защото се чувствал заплашен за живота си. Защо бе, Недялко? Какво правиш бе, любов моя! Осъзнай се! Не бой са бе, Недялко! Аз ти мисля само хубави неща!
Скъпа моя, Недялко. Аз те обичам. За мен няма значение, че си издател на жълт, гнусен сайт. За мен няма значение, че си писал хиляди гадости и лъжи за много хора, които също имат майки, бащи и деца. За мен има значение само това, че аз те обичам. И не ме е срам от това.
Твърдиш, че съм мутра? Недялко, те и мутрите обичат. Но мутрите обичат до гроб!
И като истински влюбен, ще направя един романтичен жест. Ще ти посветя песен. Нищо че е изпълнена от друг, но в нея душата ми пее... Слушай текста. Това е моето нежно любовно послание към теб, заключи шоуменът. След това пусна видеото на попфолк шлагера „Убре, Недялко“ .

В скандала се намеси и Георги Кадиев

Георги Кадиев: Недялко, кажи си!
Да публикуваш думите на някакъв си Ицо Петрофф и да се криеш зад тях не е журналистика, коментира депутатът

2016-02-02 10:49:54

Сагата между шоумена Слави Трифонов и медийния издател Недялко Недялков вече е в ръцете на МВР и прокуратурата. Войната между двамата избухна миналата седмица, а поводът стана писмо със заплахи от тв водещия до редакцията на ПИК заедно с букет от 20 червени карамфила. В редакцията разчели това като мафиотско послание в стила на мутрите и ВИС 2. А войната вече е в ръцете на правоохранителните органи.
Независимият депутат Георги Кадиев, който е и бивш журналист остро критикува стила на жълтата преса. Ето и неговия коментар без редакторска намеса:
"Като дете в Бургас, Недялко Йорданов бе легенда. Наред с Христо Фотев, Георги Баев, Стоян Венев, Петя Дубарова, Руси Чанев, Георги Калоянчев, Ненко Токмакчиев, Тоника и много други, които придаваха на Бургас особен културен колорит, сравним може би само с Пловдив.
Днес чета писмото му до Слави Трифонов в защита на сина си Недялко Недялков, собственик на ПИК. Нормално е един баща да защитава сина си. Но също така е нормално и да види какво прави сина му.
В кратката ми кариера на журналист съм се сблъсквал с правене на жълта преса. Като практикант в немския Бундестаг лично виждах как депутатите започват деня си с Билд- защото там бяха новините. Да, жълти, грозни, извратени дори, но все пак проверени и истински.
Да публикуваш думите на някакъв си Ицо Петрофф и да се криеш зад тях не е журналистика.
Както написа Клуб Z, когато си опозиция на правителството, все някой някога ще те обяви за гей. Който влиза в политиката трябва да е готов за помия, скандали, клюки и инсинуации. Не е балет.
Но все пак, във всяко обвинение трябва да има истина. След това го коментирайте и манипулирайте както решите.
И може би Недялко Йорданов трябва да публикува какво е казал на сина си, не на Слави Трифонов..."



Няма коментари:

Публикуване на коментар