понеделник, 12 август 2024 г.

Притеснявате се, че може да сте в умираща индустрия?

 Никола Бенин



Всеки бизнес във всеки сектор в крайна сметка е уязвим от прекъсване или остаряване, ако не планира и не се адаптира към бъдещето. Технологичният прогрес създава много възможности, но също така оставя разрушение след себе си. Темата за разрушаването на индустрията - „процес, при който по-малка компания с по-малко ресурси е в състояние успешно да предизвика утвърдени действащи бизнеси“ - е пълна с погрешни схващания. Един от най-големите е, че това е мистериозно, случайно и непредвидимо събитие. Друг е, че ви се случва по начини, които са извън вашия контрол. Тези мнения може да са били валидни в даден момент, но вече не са приложими. Разрушаването на индустрията, както установи проучването на Accenture, е разумно предвидимо. И с мъдростта относно неговата предвидимост идва възможност.

Голяма част от това унищожение изисква човешка цена под формата на работни места, които се губят, тъй като една компания или индустрия измества други. Ако сте в индустрия, която се трансформира, затихва или се бори да бъде в крак с промените в икономиката, разбираемо е да се тревожите за работата си.

Добрата новина е, че тези промени не се случват за една нощ. Вероятно ще видите надписа на стената. Най-вероятно можете да предвидите дали работата ви е изложена на риск поради промени на пазара. Ако очаквате, че кариерата ви може да се превърне в задънена улица, какво можете да направите, за да се подготвите?

Ако заемате висша позиция, вероятно има много неща, които можете да направите, за да насърчите фирмата си да се адаптира, ако приемем, че сте готови да участвате в малко собствено унищожение. Ако сте по-надолу в йерархията и ви липсва влиянието, необходимо за оформяне на фирмената стратегия, може да имате по-малко неща, които можете да направите. Така или иначе е важно да подготвите кариерата си за бъдещето, като внимателно оцените уменията си и как те могат да бъдат приложени другаде.

Съсредоточете се върху преносими умения.

Най-сигурният път включва сериозна оценка на вашите умения. Много хора са добри в описването на конкретните задачи, които изпълняват, и опита си с определени процеси и умения. Ето защо хората изброяват длъжностите си, описват проект, в който са участвали, и след това изброяват приложения или сертификати в автобиографиите си. Но вашата длъжностна характеристика е само грубо ръководство за това, което ви кара да успеете в работата.

Какво наистина си способен да направиш? Можете ли да съберете хора, за да работят по проект към обща цел? Добър ли сте в приемането на абстрактни формулировки на проблеми и превръщането им в набор от действия, които могат да бъдат извършени? 

Експертите в решаването на проблеми подчертават важността на задълбоченото разбиране на проблема преди прилагането на контрамерки. И мнозина цитират максимата на Чарлз Кетъринг, че „Добре формулиран проблем е наполовина решен проблем“. Но какво по-точно е „добре оформен“ проблем? Писал съм и преди за някои от очевидните грешки, които трябва да се избягват — представяне на решение под формата на проблем и разчитане на общи неща вместо на специфики.


Наистина ли разбирате проблема, който се опитвате да разрешите?

Правилното рамкиране на проблема прави цялата разлика във вашите усилия за подобряване.





„Проблемът е, че нямам мениджър продажби, на когото да мога да се доверя.“

Това бяха думите на главния изпълнителен директор на бързо развиваща се логистична компания, подкрепяна от рискови предприятия, когато обясняваше защо не отделя повече време на големите, критични, стратегически въпроси, които отчаяно се нуждаеха от нейното внимание. Жалко, че не е прочела новата ми книга „ Капанът на заключенията“ (2020 г., D&L Publications)  Тогава щеше да разбере, че наистина изобщо не разбира проблема си. 

Чувате хората да изричат ​​този вид „проблем“ през цялото време. Винаги е липса: липса на пари, липса на време, липса на надежден мениджър по продажбите, липса на джин, който изпълнява желания. Но това всъщност изобщо не са проблеми. Разбира се, те звучат като проблеми (най-вече защото са предшествани с "Проблемът е..."), но всъщност те са просто решения, маскирани като проблеми. 

Когато дефинирате проблема си като липса на нещо, единственото възможно решение е отричането на това определение. Така че, когато ви липсва нещо, единственото нещо, което можете да направите, е да получите повече от него - с други думи, вече сте решили решението. 

Този вид рамкиране на проблема ви кара в когнитивна задънена улица. Той затваря всички други пътища за изследване. Това ви пречи да видите всички други възможности за подобряване на ситуацията. 

Представете си, че изпълнителният директор е формулирал проблема по някой от следните начини: 

  • Проблемът е, че не можем да спечелим с отстъпките, които моят мениджър продажби обикновено предоставя на нови клиенти.
  • Проблемът е, че моят мениджър продажби обещава дати за доставка, които е невъзможно да спазим.
  • Проблемът е, че прекарвам шест часа седмично в преглеждане на условията и отстъпките на договорите, които моят мениджър продажби пише за нови клиенти. 

Рамкирането на проблема по този начин би дало на изпълнителния директор много място за алтернативни решения. Тя може да намери начини да намали цената на услугата си. Или работете с продуктовия екип, за да намерите начини да съкратите времето за изпълнение на определени услуги. Или да предоставите твърди параметри за срокове и отстъпки, които търговският мениджър трябва да спазва. Или, или, или. Въпросът е, че когато проблемът е правилно формулиран - тоест като реален проблем, а не като предварително определен отговор - има по-голямо пространство за решение за изследване. Има възможност за подобряване на първопричината, а не само симптоматични лейкопластири. 

Помислете за кризата с COVID-19. Може да се каже, че проблемът е липсата на ваксина. Което е вярно. . . но тогава единственото решение е да изчакате ваксина. Ако обаче формулирате проблема по следния начин – „Трябва да предпазим хората от смъртта, докато чакаме ваксина“ – тогава можем да проучим по-бързото увеличаване на тестването; множество начини за проследяване на контакти; по-добри начини за поддържане на социална дистанция на хората; нови видове ЛПС за физически лица; алтернативни методи за доставка на храна; и т.н. 

Ето четири начина, по които можете да подобрите рамкирането на проблема си: 

1.  Никога не казвайте: „Проблемът е липсата на...“ Както беше обяснено по-горе, това изобщо не е изявление за проблем. Това е решение. Край на историята. 

2.  Изберете конкретността пред обобщенията. Използвайте данни във вашата декларация за проблем, за да определите какво всъщност се случва. Да кажете, че „нямате доверие на своя мениджър по продажбите“ не е толкова добро, колкото да кажете, че „прекарвате шест часа седмично в преглед и ревизия на нови договори“. 

3.  Изразете проблема от гледна точка на клиента. С други думи, как този проблем засяга вашия клиент? Това рамкиране изяснява защо проблемът е проблем, който заслужава да бъде разгледан. Например, вашият тромав софтуер за въвеждане на поръчки може да създаде реални проблеми за вашите представители за обслужване на клиенти, но е по-убедително да се каже, че „нашият тромав софтуер води до грешки при доставката в 10% от случаите“.

4.  Опитайте няколко кадъра за всеки проблем. Принудете се да генерирате поне четири възможни формулировки на проблема. Всеки от тях ще предостави различна гледна точка към проблема, което ще предложи различни контрамерки, които можете да приложите. 

Рамкирането на проблем е като отплаване от пристанище. Дори разлика от един градус в ъгъла на тръгване при пътуване от 1000 мили ще промени драстично крайната ви дестинация. Разбира се, вие можете и ще го коригирате по пътя, но е по-добре да вървите в правилната посока от самото начало. 

Умеете ли да водите трудни разговори и да разрешавате конфликти между вашите колеги ? Някои от тези умения може да са свързани с текущата ви роля, но други може да са неща, които правите рутинно, без да получавате признание в годишната оценка на представянето.

Направете списък на тези по-абстрактни способности; те са силните страни, върху които искате да надграждате, и може да насочат към следващата стъпка в кариерата ви.

Идентифицирането на вашите истински способности може да изглежда очевидна задача, но мнозина я намират за трудна. В моята роля в UT Austin през годините съм говорил с много докторанти, които искаха да влязат в индустрията, но не можаха да формулират какви преносими умения са придобили през годините на обучение. По подобен начин защитниците на военните ветерани посочиха, че докато войниците се превръщат в цивилна работна сила, те се борят да  превърнат това, което са направили в армията, в изявления за това какво могат да донесат на фирмата .

Преносими умения на военните ветерани: Дилема на практикуващия РЧР


След като разберете какви са тези умения , может

Проблемът

Военните ветерани са изправени пред редица предизвикателства при заетостта, докато преминават от военна служба към цивилна заетост. Въпреки че американската работна сила е станала много по-разнообразна, продължава да има липса на разбиране и погрешни възприятия относно уменията и военния опит на ветераните, което пречи на успешната работа след военна служба. Ветераните са източник на талант за цивилни работодатели, тъй като носят отличителни способности и ценни умения, развити чрез опит в реалния свят, под високо напрежение, но някои практикуващи в областта на развитието на човешките ресурси (HRD) може да не са наясно с широкия набор от умения, обучение, и знания, които ветераните носят на цивилната работна сила в допълнение към надзорните и управленски умения, придобити по време на престоя им във въоръжените сили. Като се има предвид общата липса на познания на цивилната общественост за военния опит, по-специално специалистите по човешки ресурси може да са по-малко способни да оценят и интегрират военния опит, умения и способности на ветераните в сектора на гражданската заетост. Тези недоразумения допринасят за фактори, влияещи върху способността на ветераните да прехвърлят уменията си от военната към бизнес културата.

Решението

Наложително е практиците в областта на човешките ресурси да разберат потенциално силния принос и погрешните схващания на обществото по отношение на бизнес стойността на уменията и опита на военните ветерани. Тази статия ще изследва отличителните способности на ветераните, които ги превръщат в актив в цивилната работна сила, както и някои потенциални опасения и ще подчертае ролята на РЧР в разпознаването и улесняването на развитието на инициативи за наемане и задържане на ветерани в гражданската заетост. Обучението на професионалистите в областта на човешките ресурси за това как да интегрират уменията, знанията и способностите на военните ветерани в бизнес културата и да смекчат опасенията е жизненоважно за насърчаване на приноса на ветераните към граждански организации и е необходимо за ефективно наемане и развитие на таланти.

Заинтересованите страни

Ветерани, професионалисти в областта на човешките ресурси, учени, практици и политици, интересуващи се от областта на човешките ресурси, частния сектор, федералния, нефедералния публичен сектор и Службата за управление на персонала на САЩ.е да започнете да проучвате къде се прилагат, може би като отидете на панаири за работа или други кариерни събития и се ангажирате с рекрутери от други индустрии. Получете представа за длъжностите, които биха могли да имат смисъл за вас в непозната област. Научете жаргона, който това поле използва, за да ги опише. Може да се наложи да научите няколко нови приложения или процеси, за да бъдете жизнеспособен кандидат, но знанието какво предлагате на масата ще ви помогне да се представите като заслужаващ внимание кандидат и да получите интервю.

Когато Тоби Джонсън беше на 24 години, пилотът от армията отговаряше за осем хеликоптера Apache за 30 милиона долара, плюс 30-те души, които ги управляваха - по-голяма отговорност от всеки от нейните приятели в частния сектор. Но когато реши да напусне армията и да си намери цивилна работа, тя осъзна, че има предизвикателство: повечето мениджъри по наемане на персонал не бяха ветерани и се бореха да разберат как нейният военен опит може да се пренесе в корпоративната сфера.

Иновирайте отвътре.

Ако сте малко по-високо в йерархията на вашата организация и имате някакъв предприемачески дух, може да възприемете различен начин на мислене

С равна икономическа печалба индустриалните компании се обръщат към растеж на приходите, за да стимулират стойността. Използването на технологии за иновации и разработване на нови продукти и услуги бързо се превръща в ново бойно поле. Компаниите не само подобряват своите предложения чрез софтуер и данни, но правят преход от продажба на хардуерно базирани продукти към създаване на технологични бизнеси.



Ефектът върху индустриалния сектор ще бъде дълбок. В автомобилния сектор, например, прогнозите сочат, че глобалните приходи ще се удвоят от 3,5 трилиона долара през 2016 г. до 6,6 трилиона долара до 2030 г. Очаква се 84 процента от този растеж да произтича от разрушителни нови предложения като споделена мобилност, свързаност и електрификация. За да получат дял от този растеж, компаниите нямат друг избор, освен да се стремят към технологични иновации за себе си.

Нещо повече, иновациите в продуктите ще вървят ръка за ръка с иновациите в моделите за бизнес и приходи, точно както производителите на оригинално оборудване за аерокосмически двигатели (OEM) отдавна са направили преход от продажба на двигатели към продажба на мощност на час. По подобен начин доставчиците на селскостопанско оборудване продават на фермерите не само трактори и комбайни, но и решения за производителност, активирани чрез свързаност и дистанционно наблюдение.

Тази статия изследва каква стойност може да бъде създадена от продуктови иновации, базирани на технологии в индустриалния сектор, идентифицира ключовите дигитални лостове и средства, които компаниите трябва да имат, и предлага как могат да постигнат справедлив дял от заложената стойност .

Източници на стойност

Анализът на McKinsey показва, че използването на технология за подобряване на иновациите и разработването на продукти може да осигури 166 милиарда до 477 милиарда долара нови приходи и 8 милиарда до 25 милиарда долара от разширяване на маржа чрез по-голяма ефективност в R&D. Илюстрация 1 илюстрира как тази възможност се разделя на подсектори в индустриалния сектор.

Експонат 1
Стойността от технологичните възможности за иновации и разработване на продукти варира в зависимост от сегмента на индустрията
Ние се стремим да предоставим на хората с увреждания равен достъп до нашия уебсайт. Ако желаете информация за това съдържание, ще се радваме да работим с вас. Моля, изпратете ни имейл на: McKinsey_Website_Accessibility@mckinsey.com

Илюстрация 2 предоставя общ преглед на ключовите лостове и средства, необходими за улавяне на стойност от трите основни източника, които идентифицирахме, а именно:

Експонат 2
Двигатели на стойността и средства за разработване на продукти и иновации
Ние се стремим да предоставим на хората с увреждания равен достъп до нашия уебсайт. Ако желаете информация за това съдържание, ще се радваме да работим с вас. Моля, изпратете ни имейл на: McKinsey_Website_Accessibility@mckinsey.com

Извлечете стойност от свързани продукти и услуги

Нашият анализ показва, че свързаните продукти могат да осигурят 34 милиарда до 95 милиарда долара допълнителен растеж на приходите на индустрията. Тъй като разходите за сензори, свързаност и компютри продължават да падат, водещите компании използват технологиите, за да преоткрият своите продукти и услуги и да пуснат иновативни нови предложения в опит да надскочат конкурентите и да спечелят пазарен дял.

При линейния транспорт с камиони, например, технологията ще направи възможно преосмислянето на операциите по цялата верига на стойността, както е илюстрирано в Приложение 3. Търговският автопарк може да спести от разходи за гориво и да подобри работата на превозното средство чрез калибриране на превозните средства по въздуха, за да съответства на работата условия. Представителството може да специфицира превозните средства по-интелигентно, като използва данни за моделите на използване на отделните клиенти и да намали времето за изчакване в сервизните съоръжения чрез управление на инвентара и сортиране на сервизни задачи в реално време. В дистрибуторските центрове полуавтономните трактори биха могли да спестят време, прекарано в преместване на ремаркета из двора и да намалят случаите на щети. И накрая, производителите на камиони за линейни превози могат да събират данни за работните цикли, за да информират научноизследователската и развойна дейност и да намалят разходите за гаранция.

Експонат 3
Примери за свързани продукти в търговски превозни средства
Ние се стремим да предоставим на хората с увреждания равен достъп до нашия уебсайт. Ако желаете информация за това съдържание, ще се радваме да работим с вас. Моля, изпратете ни имейл на: McKinsey_Website_Accessibility@mckinsey.com

Даването на живот на свързани продукти по този начин изисква индустриалните компании да се справят с редица практически предизвикателства. Главният сред тях е изграждането на IoT платформа – сложно начинание, особено за сектор, който традиционно третира инженерството и ИТ като отделни дисциплини. Друго предизвикателство е вземането на решение за най-подходящата архитектура от широк спектър от доставчици и опции, като изграждане на обща IoT платформа или осигуряване на готово решение от специализиран IoT партньор.

Успешните компании предприемат две ключови стъпки, за да улеснят продуктовата връзка:

Уверете се, че случаите на употреба водят до изискванията на платформата както при разработването на минимални жизнеспособни продукти (MVP), така и в дългосрочен план. Например случаите на употреба, които изискват обработка в реално време на големи набори от данни, като например автономно шофиране, изискват значителен периферен изчислителен капацитет в превозното средство, както и в облака, докато случаите на употреба, базирани на агрегиране на данни от множество устройства, като например тенденции в потреблението от свързани уреди,
могат да се обработват изключително в облака на много по-ниска цена.

Вземете цялостен подход към архитектурата. Изолираният подход, при който данните от устройството, облака и приложението се обработват независимо, вероятно ще причини дублиране, като всеки слой прекомерно развива собствените си функции, вместо да предоставя функционалност в цялото потребителско изживяване. Обратно, фокусирането върху добавянето на постепенна способност от край до край принуждава компаниите да се справят със зависимостите между моделите на данни, комуникационните протоколи и т.н., на ранен етап от програмите за разработка, като по този начин значително намаляват риска.

. Вместо да се фокусирате върху това къде бихте могли да отидете, можете да помислите как може да се развие вашата компания. Почти всеки сектор на селското стопанство , производството и услугите ще се промени през следващите 20 години.

10 индустрии на прага на технологичния срив


без надписи

Технологията продължава да разстройва почти всеки бизнес сектор с постоянен напредък и невероятни нови случаи на употреба. Никоя индустрия не е напълно имунизирана от въздействието на технологиите; някои обаче са по-готови за голяма промяна от други.

Експертите на Технологичния съвет на Forbes често са пред кривата, когато става въпрос за технологични тенденции. По-долу девет членове споделят своите вътрешни гледни точки за индустриите и услугите, които са на прага на технологичния срив в близко бъдеще.

1. Посещения в лекарския кабинет

Поради застаряващото население, промените във възстановяването на разходите и несигурността относно платците и тяхната стабилност, доставчиците на здравни услуги сега търсят начини да създадат повече възможности за самообслужване и превантивни грижи. Традиционното посещение в офиса е готово за прекъсване. - Ейми Чухлевски , Bottle Rocket

2. Финансови и правни услуги

Индустриите на финансовите и правните услуги са узрели за прекъсване през 2019 г. Признаците включват все по-интелигентни чатботове за обслужване на клиенти, машинно обучение за откриване на измами и анализ на договори, блокчейн за преместване на пари през системата и когнитивно търсене и анализи за предоставяне на ключови заинтересовани страни подходяща информация и прозрения в контекста. - Александър Билгер , Sinequa

Forbes Technology Council е общност само с покана за ИТ директори, технически директори и технологични ръководители от световна класа. отговарям ли на условията?

3. Здравна диагностика

Интернет на нещата, мобилните устройства и изкуственият интелект (AI) се комбинират, за да стимулират подобрения в събирането и анализа на здравни данни. Те преместват диагностиката от болниците в домовете ни, използвайки AI за скрининг на рак с мобилно приложение и откриване на здравни аномалии от данни, събрани от устройства за носене. Това прекъсване само ще се ускори, тъй като технологичните подобрения революционизират превантивните грижи. - Артем Петров , Reinvently

4. Образование

Масовият подход към образованието не служи на нашите деца. Мисля, че тенденцията в образованието ще бъде към персонализиране – откриване на уникалните интереси на детето и оставяне на детето да изследва това любопитство в други предмети. AI може да помогне, като направи уроците по-персонализирани и интересни за индивида. - Томас Грифин , OptinMonster

5. Защита на данните

Защитата на данните и неприкосновеността на личния живот са заглавия от години без никакво значително отблъскване от доставчиците на киберсигурност. Решенията се основават на крайни точки или мрежи. През 2019 г. ще видим приемането на ориентирани към данните решения, защитаващи данните във всички форми, на всички устройства, включително облака. ИТ ще има пълна видимост, сигурност и контрол на данните, точно както ако данните са на централен файлов сървър. - Джеф Капоне , SecureCircle

6. Обслужване на клиенти

Днес хората взаимодействат визуално и контекстуално, гъвкаво използвайки комбинация от традиционни гласови и цифрови комуникации. Индустрията за обслужване на клиенти е узряла за смущения, тъй като не изисква промяна в поведението, както правят повечето други смущения. С правилната технология той може да отговори на промяната в поведението на смартфона и при поискване, която вече се е случила през последните пет години. - Ананд Джанефалкар , UJET

7. Застраховка

Има повече възможности от всякога за застрахователната индустрия да въведе стойност за клиентите с мобилни решения. Застрахователите трябва да търсят банкови институции, които са навлезли във FinTech пространството като вдъхновение за дигитализация. С FinTech партньорствата застрахователите могат да работят на по-ниски разходи, да намалят зависимостта от наследени системи и да подобрят клиентското изживяване с ориентирани към потребителя мобилни продукти. - Санджай Малхотра , Clearbridge Mobile

8. Автомобилна индустрия

Автомобилната индустрия е готова за срив. Вече видяхме огромен напредък през последните години, до голяма степен благодарение на автономните превозни средства, но също така започваме да виждаме традиционните производствени компании да се превръщат в технологични организации. Както всеки друг сектор, автомобилната индустрия се учи да използва най-новите иновации, за да рационализира процесите. - Тами Коен , InfoMart Inc.

9. Сигурност

2019 ще бъде годината на анализа на сигурността и машинното обучение. През следващата година иноваторите в тази област ще започнат да доминират и да растат. Очаквайте придобивания, тъй като тези, които нямат опора, се опитват да придобият значение в пространството. Това е годината за инвестиране в стартиращи фирми за сигурност с машинно обучение, особено такива, които решават скъпи и отнемащи време въпроси за сигурност за моменти. - Стивън Мур , Exabeam

10. „Тласкачи за хартия“

Дръжте под око всички индустрии с тежко бутане на хартия или процеси, базирани на телефонни обаждания, като недвижими имоти или пътна помощ. Наблюдаването на стартиращи фирми като Brokerage Engine и Mach1 Services показва осезаеми признаци, че 2019 г. може да е годината за масово приемане и трансформация на един или двата от тези пазара. - Брет Пиат , Jungle Disk

 Дори университетското образование, където работя (което в много отношения не е променило съществено методите си от 500 години), вероятно ще претърпи значителни смущения през следващите десетилетие или две.

С други думи: Ако предполагате, че работата ви ще бъде изядена от промяната, може би вие трябва да сте този, който яде.

Класическият пример за компания, която не искаше да се изяде, е Kodak. Въпреки че е разработчик на технология за цифрови изображения, той имаше опасения относно преследването на технологията от страх да не намали продажбите на фотографски филм. Беше правилно относно последиците от технологията за цифрови изображения за основния бизнес,  но беше погрешно да не поеме водеща роля в пускането на тази технология на пазара.

Падането на Kodak не беше заради технологиите

Преди едно поколение „моментът на Kodak“ означаваше нещо, което си заслужаваше да бъде запазено и вкусно. Днес терминът все повече служи като корпоративен страх, който предупреждава ръководителите за необходимостта да се изправят и да реагират, когато разрушителните развития посегнат на техния пазар. За съжаление, с напредването на времето тънкостите на това, което всъщност се е случило с Eastman Kodak, се забравят, което кара ръководителите да правят грешни заключения от борбите му.

За разлика от това, компании като  Netflix следят факторите, които биха могли да направят бизнеса им остарял от самото начало . Netflix разбра, че бизнесът за отдаване под наем на видео, и по-специално гигантът Blockbuster, е обременен с огромните разходи за поддържане на физически локации и че по-евтиният модел, използващ централизирани складове и онлайн интерфейс, е осъществим. Той също така бързо разпозна, че по същество изпраща компютърни файлове чрез връзка с много ниска честотна лента (Пощенската служба на САЩ) и премина към стрийминг модел. След това разбра, че стриймингът на съдържание на други хора няма да е достатъчен за поддържане на абонати и започна да продуцира и придобива оригинални предавания.

ЕНГЪЛУУД, Колорадо--( BUSINESS WIRE )--DISH Network Corporation (NASDAQ: DISH) обяви днес, че нейното дъщерно дружество, Blockbuster LLC, ще прекрати операциите си по разпространение на DVD на дребно и по пощата до началото на януари 2014 г. Компанията ще затвори своя приблизително 300 оставащи базирани в САЩ магазини за търговия на дребно, както и своите дистрибуторски центрове.

„Това не е лесно решение, но потребителското търсене очевидно се насочва към дигитално разпространение на видео развлечения“, каза Джоузеф П. Клейтън, президент и главен изпълнителен директор на DISH. „Въпреки нашето закриване на елементите на физическото разпространение на бизнеса, ние продължаваме да виждаме стойност в марката Blockbuster и очакваме да използваме тази марка, докато продължаваме да разширяваме нашите дигитални предложения.“

Услугата Blockbuster By Mail ще приключи в средата на декември и ще обслужва съществуващи клиенти до този момент.

През последните 18 месеца Blockbuster се освободи от активи в Съединените щати, както и от международни активи, включително операции в Обединеното кралство и Скандинавия. DISH ще продължи да подкрепя вътрешните и международни франчайз операции, взаимоотношения и споразумения на Blockbuster.

БЪДЕЩЕТО НА БЛОКБЪСТЕР

DISH ще запази лицензионните права върху марката Blockbuster и ключови активи, включително значителната видео библиотека на компанията. DISH ще се фокусира върху предоставянето на услугата Blockbuster @Home на клиентите на DISH и върху своята услуга за стрийминг на транзакции за общия пазар, Blockbuster On Demand.

Услугата Blockbuster @Home предлага над 15 филмови канала, включително STARZ® Cinema, EPIX®, Sony Movie Channel и Hallmark Movie Channel, плюс над 20 000 филма и телевизионни предавания, предавани поточно към телевизори, компютри или iPad®. Услугата включва достъп до „приложението“ Blockbuster @Home, достъпно в момента за милионите телевизори, обслужвани от приемника Hopper® Whole-Home HD DVR на DISH.

Достъпна за всеки, Blockbuster On Demand е транзакционна поточно видео услуга, предлагаща хиляди филми, гледани на свързани устройства, включително компютри, таблети, смартфони, Slingbox, Roku и избрани телевизори Samsung и Blu-ray плейъри. Потребителите могат да научат повече на  www.blockbusternow.com .

Относно DISH

DISH Network Corporation (NASDAQ: DISH), чрез своето дъщерно дружество DISH Network LLC, предоставя на приблизително 14,014 милиона клиенти на сателитна телевизия към 30 юни 2013 г. най-висококачественото програмиране и технология с най-много възможности за избор на най-добра цена, включително HD Free за живот ® . Абонатите се радват на най-голямата гама с висока разделителна способност, най-много международни канали и всепризнатата HD и DVR технология. DISH Network Corporation е компания от Fortune 200. Посетете  www.dish.com .

Предупредително изявление относно изявления за бъдещето

Някои твърдения, съдържащи се тук, може да представляват „изявления за бъдещето“ по смисъла на Закона за реформа на съдебните спорове за частни ценни книжа от 1995 г. Такива изявления за бъдещето включват известни и неизвестни рискове, несигурност и други фактори, които могат да причинят действителните резултати, представяне или постижения на DISH Network Corporation да се различава съществено от всякакви бъдещи резултати, представяне или постижения, изразени или подразбиращи се от такива прогнозни изявления. Повече информация за такива рискове, несигурности и други фактори е посочена в Разкритието на DISH Network Corporation относно прогнозни изявления, включено в нейните скорошни документи до Комисията по ценните книжа и борсите, включително нейния годишен отчет във формуляр 10-K за годината, приключила на 31 декември , 2012 и неговите тримесечни отчети във формуляр 10-Q за тримесечните периоди, приключващи на 31 март 2013 г. и 30 юни 2013 г. Изявленията за бъдещето се отнасят само за датата, на която са направени, и DISH Network Corporation изрично отхвърля всяко задължение да ги актуализира изявления за бъдещето.

Ако имате някакво влияние върху вашата организация и сте готови да поемете риск, помислете как бихте могли да се възползвате от следващите тенденции във вашата индустрия, преди те да сринат вашата компания. Това не е малко начинание. Няколко ключови въпроса могат да ви помогнат да започнете.

Тези въпроси ще ви съсредоточат върху нещата, които други компании могат най-лесно да направят, за да направят вашата индустрия остаряла. И като проучвате начини да откраднете собствения си пазарен дял, вие променяте типичната динамика. Повечето компании се питат как могат да откраднат пазарен дял от конкурентите, което ги кара да продължат да играят същата игра, но се опитват да го направят по-ефективно. Когато попитате как можете да откраднете собствения си пазарен дял, трябва да се съсредоточите върху играта по напълно различен начин.

Вашата индустрия, както всички индустрии, в крайна сметка ще претърпи радикална промяна. Вместо да оплаквате промените, които идват, изправете се лице в лице с тях. Вашата кариера ще зависи от това да изпреварите — ако не и да създадете — тези промени.


Няма коментари:

Публикуване на коментар