понеделник, 14 август 2023 г.

"Burn the Boats" by Matt Higgins ("Изгорете лодките" от Мат Хигинс)

 Никола Бенин



Един от основните уроци, които извлякох от тази книга, е силата на „изгарянето на лодките“ – пълното отдаване на това, което правим. Като елиминираме възможността за отстъпление, намаляваме шансовете за провал и увеличаваме вероятността за успех.

Друг основен урок от тази забележителна книга е колко е важно да използваме личните си активи и да разберем как да приложим нашата уникална гледна точка за света. „Наистина всичко опира до рамкиране“, отбелязва Мат в книгата си. Той обсъжда как детските му борби биха могли да го спрат през целия му живот. Вместо това той избра да използва своя опит, за да придобие по-задълбочено разбиране на предизвикателствата, пред които са изправени хората, давайки му отчетлива съпричастност към хората в най-ниското състояние. Той вярва, че може да използва това прозрение, за да изгради марки и да преобрази живота на онези, които имат най-голяма нужда от помощ.

Дълбоко резонирам с това, тъй като предизвикателното ми детство ме подготви да бъда по-настроен към света около мен. Повлия на изкуството и работата ми, като ми помогна да открия уникален глас и гледна точка.


Няма коментари:

Публикуване на коментар