вторник, 12 септември 2017 г.

Благодарствено писмо от магистър студентка по проект „Фюжън“ от Роял Университет Бутан






Благодарствено писмо от магистър студентка по проект „Фюжън“ от Роял Университет Бутан

Основен текст

Проф. Велизара Пенчева
Ректор
Ул. „Студентска“ 8, 7017
Русенски университет
България

Уважаема Госпожо,
Аз съм Чими Вангмо (Chimi Wangmo), магистър студентка в катедра Компютърни системи и технологии на Русенски университет „Ангел Кънчев“, по проект „Фюжън“ от Роял Университет Бутан.
Пиша ви, за да изразя огромната си благодарност към Русенския университет, че ме прие през последните 10 месеца и ми позволи да осъществя мечтата си чрез тази стипендия.
От изключително значение за мен е лично да благодаря на координатора на проекта, гл.ас. д-р Никола Бенин и гл. ас. д-р Илияна Бенина за тяхната подкрепа и съдействие от момента, в който пристигнах до заминаването ми. Те винаги ме подкрепяха, бяха внимателни и повлияха на живота ми чрез тяхната непрестанна помощ за намиране на настаняване, докато бях неизлечимо болна, лекциите ми и запознанството с един от най-добрите ментори, ас. д-р Галина Иванова. С подкрепата от координатора и най-добрите напътствия от ментора ми, резултатът беше само успех и това беше възможно, заради отдадената им помощ. Менторката ни сама работеше със 7 студенти и ни показа невероятна решимост и жертвоготовност за мен и останалите студенти. В началото, координаторът ми ме представи на Катедра Компютърни системи и технологии, където се запознах с нейния ръководител доц. д-р Цветозар Георгиев и останалите преподаватели. Бих искала да благодаря специално на доц. Цветозар Георгиев за подкрепата и напътствията по време на обучението ми от самото му начало до успешния край на магистърската ми програма в Русенския университет.
Координаторът ми ми предложи да се включа в CISCO Академията и по този начин ме представи на друг невероятен преподавател гл. ас. Румен Кожухаров. С тяхната среща се сбъдна една мечта; да уча от най-добрите преподаватели и да развия технически способности.
Не бих могла да изразя с думи благодарността си към Русенския университет за координатора на проекта „Фюжън“, менторката, всички преподаватели от катедра Компютърни системи и технологии и CISCO Академията. Перспективата и знанията ми се повишиха по време на престоя ми.
Накрая, но не на последно място бих искала да благодаря специално на ръководството на Русенския университет  Ректора проф. д-р Велизара Пенчева, Зам.​-ректора по учебната работа проф. д-р инж. Пламен Кангалов​, Зам.-ректора по евроинтеграция и​ международно сътрудничество проф. д-р Юлиана По​пова​ и декана на Факултет Електротехника, електроника и автоматика проф. дн инж. Михаил Илиев​

Още веднъж , благодаря ви, че ми позволихте да уча в най-добрия университет, за който съм мечтала. Ще остана завинаги задължена на този шанс.

С уважение
 Chymy Wang (Wang Chymy)
Студент магистър
Катедрата по Компютърни системи и технологии
Факултет Електротехника, електроника и автоматика
Русенски университет
България

Актуално до

10.07.2017

Professor Velizara Pencheva Rector 8 “Studentska” Str., 7017 University of Ruse Bulgaria Respected Madam, I am Chimi Wangmo, a Master’s student under the Department of Computer Systems and Technologies at “Angel Kanchev” University of Ruse through Fusion Project from Royal University of Bhutan. I am writing to express my enormous gratitude to the University of Ruse for having me here for past 10 months and allowing me to successfully turn my dream into reality through this scholarship. Most importantly, I would you to thank personally the coordinator of Fusion Project, Senior Assistant Professor PhD Nikola Benin and Senior Lecturer PhD Iliyana Benina for their outgoing support and genuine assistance from the time I have reach here till my return. They have always been supportive, cautious and essentially made an impact in my life through their unfailing help in terms of finding accommodation, while I was terminally sick, my classes and introduction to one of the best mentors, Associate Professor PhD Galina Ivanova. With the encouragement from the coordinator and utterly best guidance from my mentor, the end result was nothing but success and it was all possible because of their devoted services. My mentor single handedly supported 7 students and has shown me incredible determination by her sacrifices she had meet for me and other mentees. At the beginning, my coordinator introduced me to the Department of Computer Systems and Technologies whereby I have the privilege to be known by the Head of Department, Associate Professor PhD, Tsvetozar Georgiev and the related lecturers. I would like to specially thank Associate Professor PhD, Tsvetozar Georgiev, for the support and supervision of my studies from the very beginning to the successful end of my Master’s Programme at the University of Ruse. My coordinator encouraged me to undertake CISCO programme and thus, introduced me to another best Senior Assistant Professor Rumen Kozhuharov. With their introduction, I have my dream coming true; to learn under the best lecturers and develop technical skills. I can’t thank University of Ruse enough for having efficient Fusion coordinator, effective mentor, all the lecturers of the Department of Computer Systems and Technologies and Cisco Academy. My whole perspective and knowledge upgraded during my stay here. Last but not least, I would also like to thank the whole management of the University of Ruse and especially: the Rector of the University of Ruse, Prof. PhD Velizara Pencheva, the Vice Rector of Education, Prof. PhD Plamen Kangalov, the Vice Rector of European Integration and International Cooperation, Prof. PhD Juliana Popova and the Dean of the Faculty of Еlectrical Engineering, Electronics and Automation, Prof. DSc Mihail Iliev. Once again, thank you for allowing me to study in this best University I could ever dream of. I will forever remain indebted to this opportunity. Sincerely, Chimi Wangmo Master student Department of Computer Systems and Technologies Faculty of Electrical Engineering, Electronics and Automation University of Ruse Bulgaria




Връзки:  https://www.uni-ruse.bg/news/Lists/List/DispForm.aspx?ID=939
https://www.uni-ruse.bg/news/Lists/List/Attachments/939/%D0%91%D0%9B%D0%90%D0%93%D0%9E%D0%94%D0%90 % D0% А0% D0% А1% D0% А2% D0% 92% D0% 95% D0% 9D% D0% 9Е% 20% D0% 9F% D0% 98% D0% А1% D0% 9C% D0% 9Е .pdf




Няма коментари:

Публикуване на коментар