четвъртък, 27 юли 2017 г.

Erasmus + project 2015-1-LV01-KA204-013388 “Developing EU through online innovation”




РЕЗОЛЮЦИЯ 1
31 Окт 2015.
1. Международен екип по проекта е сформирана включително следните участници:
 Marite Bruža Латвия отговорен за курса "На живо онлайн"
 Индра Kalniņa Латвия отговорен за извършването на планираните
 дейностите по проекта
 Кристине Пайпа Латвия отговорен за курса "На живо онлайн"
 Георгиос Georgakis Кипър отговорен за курса "ИТ умения"
 Masa Иванович Кипър отговорен за курса "ИТ умения"
 Sebnem Duran Турция отговорен за курса
"Предприемачески умения"
 Ариф Гюрлер Турция отговорен за курса
 "Предприемачески умения"
 Алберто Postigo Испания отговорен за курса "Научете
езици онлайн "
 Ребека Villalba Испания отговорен за курса "Научете
езици онлайн "
 Карина Lago Гонсалес Испания отговорен за курса "Научете
езици онлайн "
 Франческа Favia Италия отговорен за курса "умения за кариерата
съвети "
 Роберто Quatraccioni Италия отговорен за курса "умения за кариерата
съвети "
 Györk Halász Унгария отговорен за курса "Устойчиво
живот "
Енико Унгария Dióssy  Отговаря за курса "Устойчиво
живот "
 Кинга Лангер Унгария отговорен за курса "Устойчиво
живот "
 Радка Данчовска България, отговорен за курса
"Комуникация и самостоятелно подобрение"
 Кремена Данчовска България, отговорен за курса
"Комуникация и самостоятелно подобрение"
Никола Бенин България , отговорен за курса
"Комуникация и самостоятелно подобрение"
2. следващите срещи по проекта ще бъдат организирани в следните дати
 2
ра среща по проекта в Испания 03 Април (пристигане) - 6 (заминаване), 2016
 3
тата среща по проекта в Кипър 26 Юни (пристигане) - 29 (заминаване), 2016
 4
тата среща по проекта в Унгария 16 октомври (пристигане) - 19 (заминаване), 2016
 5
тата среща по проекта в Италия На 28 май (пристигане) - 31 (заминаване), 2017
 6
та среща на проекти в България 25 Октомври (пристигане) -28 (заминаване), 2017
 7
тата среща по проекта в Турция 27 май (пристигане) - 30 (заминаване), 2018
3. до 20 ноември всички партньори ще изпратят съдържанието на програмата, те са отговорни за да
Индра. Всяка програма ще се състои от 15 глави.
4. До ноември-25 съдържанието на всички тези програми ще бъдат изпратени на всички координатори.
5. Форматът на материали по програмата ще бъде в А4 формат, написани на Arial 12 шрифт.
6. Всяка глава ще бъде 2 страници дълго (½ страница Въведение, теория на 1 страница и ½ страница практически задачи).
7. До 04 ноември Ребека и Masa ще сме разговаряли над с техните директори за възможността да
изпревари създаването на сайта.
8. До 04 ноември всички партньори ще извърши проверка на цените на уебсайт дизайн и електронна поща до Индра.
9. До 29 февруари всички координатори ще изпратят създадените материали от глави 1 -3 на всички
програми за Индра.
10. До март 2 Индра ще изпрати създадените материали за всички координатори.
11. Всички партньорските организации ще пристигнат в среща по проекта 2 с коментарите на сътвореното
материали.
12. По време на среща по проекта 2 участниците ще финализираме глави 1 -3 от всички програми.
13. Партньорите ще бъдат отговорни за следните части на плана за разпространение:
 създаване на проект лого + 50 плакати Италия
 Създаване на брошури Кипър
 Създаване на бюлетини Унгария
 Създаване на брошурата Латвия
 Създаване на бюлетини Турция
 Създаване на мрежата изброява България
 Създаване на съобщения за печата Испания
 статии в средствата за масово осведомяване на всички партньори
14. До 15 ноември Кинга ще създаде план за разпространение.
15. До 15 ноември Ребека ще създаде резюме на нуждите на пазара на труда във всички страни-партньори.
16. Кристин ще постави на създадените отчети на пазара на труда в център уебсайт Гробиня Възрастен
http://grobinassic.lv/pic
център 17. Гробиня Adult ще постави семинарни материали на тема "Творчеството на организиране на възрастен
курсове и участието на различни участници поколение в областта на образованието "на сайта на проекта.
18. Всички срещи по проекта ще се състоят от анализа на създадените материали, споделяне на опита на
определена тема и семинар на тема за обучение на възрастни.
19. координатори по проекта ще изпрати на Индра първият доклад за извършената работа през 2015 г.
(Септември - декември) от 10 януари Докладът ще бъде допълнено от изчисляване на
изразходваните средства и фактури или касови бележки проект за доказване на изразходвани парите. Виж приложената шаблон: 1.
20. Всички проектната документация (фактури, разписки, уеб страница, брошури, бюлетини, съобщения за пресата, и т.н.)
трябва да има проект логото на Еразъм + върху тях.
21. извършва в създаването на интелектуална изходи работата трябва да се покаже на отчет. Копия от
Графици ще бъдат изпратени на Индра заедно с докладите на всеки 4 месеца. Вижте Шаблон 2.
22. Организатори на всяка среща по проекта, ще бъдат разположени по проекта уеб страница на плана на проекта
посрещане и списъка на подписи на участниците. Вижте Template 3.
23. Оригиналите на документите за пътуване (бордни карти, билети) ще се съхраняват при всеки проект
координатор, но копията на проходите интернатите ще бъдат изпратени на Индра.
24. Участниците получават сертификат за участие след всяко заседание на проекта. Гробиня Възрастен
център за обучение за координатор по проекта ще запази копия от всички сертификати. Вижте Шаблон


Няма коментари:

Публикуване на коментар